Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Notícies / Les activitats de formació de la càtedra són reconegudes pel sector

Les activitats de formació de la càtedra són reconegudes pel sector

Aragón  TV rep el premi periodístic "Cultivando el Medio Ambiente" pel reportatge "Agricultura de Precisión" del programa "Tempero", basat en una activitat de formació organitzada per la càtedra

La formació i la transferència de tecnologia són dos elements clau en les activitats de la càtedra Syngenta-UPC. El passat mes de Juny, la càtedra va organitzar un curs d'especialització amb la col·laboració del Govern d'Aragó, dirigit a tècnics de l'administració local, estudiants de la UPC i tècnics de Syngenta. Durant el desenvolupament del curso, un equip del programa “Tempero” d'Aragón TV es va desplaçar fins a Épila per gravar-ne el desenvolupament.

El reportatge es va estrenar a Aragón TV el passat 22 de juny i està redactat pel director del programa, José María Paraled, gravat per l'operador, Juan Robles i editat per Paula Puente. En aquest treball periodístic Tempero descriu la importància d'usar correctament els aplicadors de fitosanitaris perquè les fumigacions vagin directament als arbres fruiters i no malmetin, de forma innecessària, la salut del medi ambient.

És un plaer per a la càtedra Syngenta-UPC informar que l'equipo de Tempero ha rebut a Madrid un dels guardons dels II premis periodístics “Cultivando el Medio Ambiente" pel reportatge “Agricultura de Precisión” concedits per l'entitat sense ànim de lucre “Sigfito Agroenvases”, dedicada a la recollida d'envasos agraris per eliminar-los del camp i donar-los un tractament mediambiental correcte. Per a més informació sobre el premi punxar a aquí.

Des de la càtedra Syngenta-UPC felicitem a l'equip del programa Tempero, encapçalat pel seu director José Mª Paraled, pel premi rebut i per la inestimable ajuda en l'important procés de transferència del coneixement des de la universitat al sector agropecuari.

Clica a aquí per veure el reportatge (comença en el minut 07:15)